Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Νέα Σελήνη-New Moon

Νέα Σελήνη







H πρώτη εικόνα  είναι το πραγματικό εξώφυλλο του βιβλίου αλλά έχει βγει και με το πόστερ της ταινίας.

Περίληψη
Για την Μπέλλα Σουάν, υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από την ίδια τη ζωή: ο Έντουαρντ Κάλεν. Όμως το να αγαπάς ένα βρικόλακα είναι ακόμη πιο επικίνδυνο απ' ό,τι θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί η Μπέλλα. Ο Έντουαρντ την έχει ήδη σώσει από τα δόντια ενός σατανικού βρικόλακα, όμως τώρα, καθώς η τολμηρή τους σχέση απειλεί ό,τι αγαπούν, καταλαβαίνουν πως τα προβλήματα ίσως μόλις να έχουν ξεκινήσει...

"Ήξερα ότι βρισκόμασταν και οι δυο σε θανάσιμο κίνδυνο. Όμως, εκείνη τη στιγμή, ένιωθα καλά. Ολόκληρη. Ένιωθα την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή στο στήθος μου, το αίμα να πάλλεται καυτό και γρήγορο μέσα στις φλέβες μου ξανά. Τα πνευμόνια μου είχαν γεμίσει ως το πιο βαθύ τους σημείο με το γλυκό άρωμα που ανέδιδε το δέρμα του. Ήταν σαν να μην υπήρξε ποτέ καμία τρύπα στο στήθος μου. Ένιωθα τέλεια -όχι γιατρεμένη, αλλά σαν να μην είχε υπάρξει ποτέ καμία πληγή."

Το δεύτερο βιβλίο της σειράς εκδόθηκε το 2006 και εκδίδεται από τις εκδόσεις Πλατύπους.

ΚΡΙΤΙΚΕΣ

"Οι αναγνώστες θα απολαύσουν αυτή τη νέα περιπέτεια και θα διψάνε για περισσότερο". -Booklist
"Η Νέα Σελήνη αυξάνει το σασπένς και το ρομαντισμό". -USA Today
"Μια σχεδόν ιδιοφυής ισορροπία ανάμεσα σε ρομαντισμό που κόβει την ανάσα και δράση". -VOYA 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου